Zwemles lola, food market en dagje naar de beach

Lieve allemaal,
Een verslag vanuit een FANTASTISCH Melbourne. Elke dag is het ENORM genieten.
De dagen gaan snel ......... We zijn hier alweer bijna een week maar halen veel uit 'n dag.
Met Lola naar schoolzwemmen geweest. Wat was dat leuk om te zien. Voelde meteen weer de kriebels om ook weer les te gaan geven........
Als "hulp ouder" loop je mee van school naar zwembad om de kinderen veilig over te laten steken. Wat een discipline. Geen 1 kind hoef je aan te spreken op gedrag. Iedereen loopt keurig in de rij en doet wat er gevraagd wordt....... Het blijft me verbazen !!
Robbie en Sabrina zorgen op alle gebied zo goed voor ons dat wij nu eens iets terug wilde doen en hun uitnodigde voor de barbecue. Gerard en ik boodschappen gedaan en s'avonds heerlijk gegeten samen.
Dan is er weer een dag voorbij waar we ENORM van genoten hebben. Het zijn vaak de kleine dingen wat je zo kan raken........ Ze zijn er de hele dag door.......
Lola en Kick zijn daar een GROOT onderdeel van !!
Woensdag naar de food market  geweest. Wauwwwwww....... Wat een beleving ook weer. Eigenlijk te vergelijken met b.v hap stap in Tilburg. Een "overdekte" hal met food en ook non food. Wij gingen uiteraard voor de food. Alles wordt vers bereidt voor zover dat kan. Een heel varken aan het spit.......ohhhh, als je dát ook ziet !!! Brrrrr . Voor diegene die mij kent zal snappen dat ik daar niks van gegeten heb !! Er is  live muziek en er hangt sfeer maar er hangt vooral een heerlijk lucht van al het eten !!
Lekkere noodlles op, churros en pavlova  hmmmmm
Robbie nog leuk gedanst op rock en roll music en zal filmpje daarvan erbij sturen.
Net terug van dagje strand.
Gerard en ik hadden in de winkel een soort van schaduwzeil gekocht voor "slechts" 12 euro....... Grote rotzooi !! Action rommel.....
Kwamen  11.00 op strand en 12.00 zat iedereen. Oh, wel gelachen omdat de wind steeds onder het zeil sloeg en Robbie steeds op de loer stond om Peppi en Kokki ( wij dus) op de film te krijgen. Oh, na een hoop irritatie het zeil weer in de zak gestopt.
En zoals echte Hollanders zijn,  de koelbox kon eindelijk open. Alles weer onder het zand...... Grrrrrrr..... veel te warm, pffffft, maar uiteindelijk werd het weer een SUPER dag. De temperatuur van het blauwe, heldere zeewater was heel aangenaam.
De kindjes mogen zo meteen mee naar de Mac Donalds en gaan we nog frozen yoghurt eten.
Het is hier nu 17.15 en nog steeds veel te warm. De airco staat aan in het huisje en daar zijn we heel blij mee. Morgen wordt het nog warmer...... 40 graden !!
Dan vertrekken we met Lola voor paar dagen naar Great Ocean road. Naar de koala's en de kangoeroes. We hebben daar een huisje voor 3 dagen pal aan zee. Dat wordt weer genieten.
Hebben daar geen wifi dus horen jullie een paar dagen niks van ons.
Geen nieuws is goei nieuws zeggen ze in Brabant !! De telefoon van Gerard werkt wel omdat we een speciale kaart aangeschaft hebben zodat we in ieder geval ALTIJD te bereiken zijn.
Het links rijden op de weg blijft wennen. Gerard stapt steeds links in en ik rechts terwijl het andersom moet...... De ruitenwissers aan zetten terwijl de richtingaanwijzer aangezet moet worden.......oh, het zit gewoon niet in je systeem. Ik schrik ook steeds van het verkeer. Gelukkig dat Gerard goed kan rijden want ik zou het niet kunnen en ZEKER niet durven. Het lijkt steeds alsof je een spookrijder bent. Tegen de tijd dat dát gaat wennen reizen we weer terug naar Nederland.
Dit was het weer voor vandaag en zijn jullie weer op de hoogte. Succes allemaal met de drukke dagen voor kerstmis !!
Liefs Monique en Gerard from Australia
Xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne:
    17 december 2015
    Lieve Moon en Geer, nou nou nou, jullie genieten zeg, heeeerlijk.
    Het is hier in Nederland ook SUPER ZACHT WEER voor de tijd van het jaar, wel geen 40* maar vandaag 14*. Haha zit wel een 4 in!!! Dat voelt wel raar aan, kerstinkopen doen bij zo'n temperatuur, dat zullen jullie ook wel vinden, al is het hier natuurlijk wel wat graadjes minder. Gezellig jullie verslag weer gelezen te hebben. Blijf genieten van het weer, de kids, de food en al het andere....liefs Rob en Anne xxxxx
  2. Monique bartels:
    17 december 2015
    Leuk hé. Kunt ook video filmpje bekijken. Moet je wel op video klikken !!!
  3. Carla van Iersel:
    17 december 2015
    Ha geweldig allemaal! Dacht, zal er ook eens een mooie foto inplakken maar dat gaat dus niet! Enjoy lifexxCarla
  4. Robbie Wielaert/k-Mart inkoper:
    17 december 2015
    bedankt voor de feedback over het schaduwscherm!
    Het is de eerste klacht die wij hebben ontvangen over dit product!
    Er wordt een zeer uitgebreide handleiding meegeleverd met het product, hoe om te gaan met harde zuidwesterwind, te zacht zand, irritatie, scheve haringen, lastig publiek, tijdsdruk, paparazzi.
    Mocht u na het volgen van de instructies nog steeds van mening zijn dat de fout bij derden(Peppi) ligt, dan zijn wij ten allen tijden bereid de schade te vergoeden.
  5. Milou:
    17 december 2015
    Jeujjj weer zo'n feel good verslag, wat zijn jullie toch op en top aan het genieten!! Kan ook niet anders in zo'n fantastisch land waar ze het woord 'genieten' hebben uitgevonden: vind je ook niet dat de mensen daar zo vriendelijk zijn? Dat je aan de kassa staat en mensen écht oprecht geïnteresseerd aan je vragen hoe het er vandaag mee gaat? Dat voelt elke keer weer als zo'n warm welkom :-) Super tof dat jullie nu de Great Ocean Road gaan doen, je zult oren en ogen te kort komen!! Heel benieuwd hoe jullie volgende paleisje er weer uit ziet, 'pal aan zee' klinkt in ieder geval al veelbelovend! Have a nice day my lovely mate :-) Liefs voor jullie X Love you
  6. Corry:
    Hoi schatjes
    Jij Moon !!!!!! zag er zo tegenop om te vliegen
    En zie wat je ervoor krijgt !!!!!!!!DE REIS !!!!!!!!!van je leven
    Zo leuk om te lezen hoe jullie genieten van alles
    Moon en Gerard tot de volgende keer
    Liefs en een big hug Corry e Wim xxx
  7. Adrienne en christ:
    17 december 2015
    Nou genieters, moon jij kunt wel schrijfster worden, goed hoor, en over de ZEBRA net de Beatles haha , wat is t daar toch prachtig allemaal, en iedere dag weer wat anders, leuk dat Lola met jullie meegaat super, ja milou kent dat ook wel allemaal, nogmaals fijne dagen en tot schrijfs weer liefs van ons xxxxx
  8. Corry:
    18 december 2015
    Hoi Moon en Gerard

Zie net pas de filmpjes
    Ik dacht bij het dansen dat het stel waarvan de vrouw
    Witte schoenen aan had fam was want ze waren zo lang in beeld
    Maar !!!!! daar was de lach van Moon en toen zag ik de de kids
    Heeeeeeel leuk big hug van ons liefs Corry en Wim xxx
  9. Sophie:
    20 december 2015
    Zo leuk om te lezen allemaal! wat een leuke foto's ook! geniet lieverds! benieuwd naar het volgende verslagje! liefde XXXX